HISTORIE ZNAČKY - LeghornGroup

HISTORIE ZNAČKY

logo-home

Logo LEGHORNGROUP navrhl zakladatel a současný CEO společnosti, Luciano Grapsa.

 

Design

Grafický design loga LeghornGroup čerpá z heraldiky použitím symboliky dvou bájných zvířat. Poutavý design loga je zaměřen na dva záhadné a podněcující tvory:

  • Lev, symbol statečnosti, síly a věrnosti.
  • Had, symbol potutelnosti a nečestnosti.

Design zachycuje zvířata těsně před konfliktem. Energie obou tvorů v této vypjaté chvíli generuje moment všeobecné rovnováhy mezi světlem a tmou, podobně jako v Yin (černá) a Yang (bílá).

Bitva těchto dvou energií je nekonečná, nicméně vždy je pouze jeden vítěz: Ubi maior, minor cessat. Když něco přebírá nadvládu, to méně důležité je ignorováno. Síla přírody a snaha překonávat zlo je základním kamenem inovativního snažení, které charakterizuje tuto společnost.

 

JménoSpolečnosti

Logo obsahuje slovo “LEGHORN“, což je anglický překlad pro město Livorno.

Původ jména je datován zpět do roku 1978, kdy byla společnost založena.

Ve stejném roce se čtyři přátelé odvážili vydat novou obchodní cestou: Luciano Grapsa, Renato Porciatti, Claudio Gisonni a Marino Montanari se setkali v domě Marina Montanariho ve městě Antignano, nedaleko Livorna, aby se dohodli na jménu společnosti, kterou plánovali společně založit.

Nejstarší ze skupiny, Marino přišel s názvem LEGHORN SHIP SUPPLY a všichni ostatní s ním souhlasili.

V roce 1980 se Renato Porciatti rozhodl opustit skupinu přátel a otevřít si restauraci “La Chetichella” v centru Livorna. Restaurace je do dnes místem setkání čtyř přátel a velmi rychle se stala středobodem pro námořní dodavatele tohoto přístavního města.

Od roku 1981 naviguje Luciano Grapsa společnost směrem ke specializaci na dodávání pečetí pro přepravní kontejnery, zboží, po kterém byla stále větší a větší poptávka. Proto se společnost přejmenovala na LEGHORN SUPPLIERS (a započala výrobu prvních kovových pečetí ve spolupráci s externími společnostmi).

V roce 1990, zbylí dva partneři, skeptičtí k novému směru podnikání s bezpečnostními pečeťmi, prodali Lucianovi Grapsovi, který předvídal obrovský potenciál nového obchodního odvětví, svoje podíly ve společnosti,.

Aby nebylo pochyb, že je společnost výrobcem zboží, rozhodl se Grapsa vyjmout z názvu slovo „suppliers“ (dodavatelé) a ponechal pouze slovo LEGHORN.

Dnes je LEGHORN zavedená značka, skupina společností s pobočkami na různých kontinentech, která stále prosazuje své původní zakládající hodnoty: věrnost a spolehlivost, svým partnerům, dodavatelům a klientům, a všem těm, kteří kdy byli součástí společnosti, ale především zdravému smyslu pro podnikání, který posunuje společnost vstříc novým obchodním možnostem a řešením na trhu.

V roce 2006 společnost Leghorn uzavřela dohodu o partnerství se slavnou belgickou společností: “Perfra Belgie” spravovanou panem Alex Le Clef. Vznik Leghorn-Perfra.
Společnost Perfra byla založena v roce 1962 panem Albert Le Clef, který byl vynálezce slavné celní a poštovní plomby, dále jen “CRALUSEAL” a “CRALUPLIER”. Až do roku 1997 byl tento systém prodáván a používán ve více než 30 zemích po celém světě. Většinou jde o poštovní a celní služby, nebo ji používají společnosti k plombování plynoměrů a elektroměrů.
V této oblasti bezpečnostních s kleštěmi, dodnes neexistuje lepší těsnění na světě.
Leghorn-Perfra byla první zahraniční kancelář společnosti Leghorn.

V roce 2010 byla založena pobočka v Řecku Leghorn Hellas s panem Costas Charatsaris.

V roce 2014 byla založena pobočka v České republice Leghorn Central Europe s panem Ivo Popelkou.

V roce 2016 se všechny pobočky Leghorn přejmenovali na LeghornGroup, aby zdůraznily postavení společnosti Leghorn po celém světě.

V roce 2016 byla založena pobočka v Moldavii. LeghornGroup (Moldavsko) se slečnou Irina Anei a panem Vasile Anei.

V roce 2016 byla založena pobočka v USA LeghornGroup (USA) s panem Costas Charatsaris.

Dnes je LeghornGroup především skupinou firem napříč různými kontinenty, které neustále mluví o hodnotách, na kterých je naše společnost založena: věrnost a spolehlivost, vůči partnerům, dodavatelům a klientům.